Nyt on vihollisiakin. Nyt alkaa tuntumaan jo "suunnittelemattomuuden taakka" harteilla.. Koodi on täynnä virityksiä, kaikki on kirjoitettu suoraan koodiin. Enään en alusta aloita tätä projektia. Ehkä tällaisen voisi pistää uudestaan pystyyn, koska seuraavalla kerralla voisi sitten suunnitellakin jotain.
Mutta niin, loin muutaman uuden luokan. BaseCreature, player ja mob. Bases on kaikki yhteiset ominaisuudet, esim. voima, ketteryys, miekankäyttö, nimi jne.
Ominaisuuksien lisääminen tähän koodiin, on vähintäänkin mielenkiintoista.. Koodi on täynnä käyttämättömiä muuttujia ja funktioita, sekä ihmeellisiä listoja ja olioita.
Mutta kyllä mä tästä pelin saan vielä :)
maanantai 30. maaliskuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tämähän etenee vauhdilla. Onnea vaan tulin toivottelemaan, kun vielä ei oikein muutakaan voi sanoa. Hyvältä tämä kyllä näyttää tähän asti.
VastaaPoistaHarmi vain kun tuo edellisen postauksen demo ei pyöri linuxilla winessä ja virtuaalikoneellakin se kaatuu. Ehkä voisi jossain välissä windowsissakin käväistä tätä varten.
Jaa, tuosta viestin poistosta jäikin sitten jälki.
Joo, olen itsekin vähän yllättynyt. Näitähän tekee 24h vaikka kuinka monta :)
VastaaPoistaNopeaa olet kyllä tätä tehnyt.
VastaaPoistaRandati sanoi sen jo, mutta pakko mainita.
Ainiin, se *.ace tiedosto ei toimi.
Vaatii .Net Framework 3.5, luulisin.
VastaaPoistaNiin kuin monet muutkin .Net sovellukset.
Ja kiireestä... oottakaas kun kerkeen kirjoittaa seuraavista tunneista..